M

Close

Περί συντελείας καί Ἀντιχρίστου – Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνού (Η’ αἰών μ.Χ.)

            Εἶναι ἀνάγκη νά γνωρίσωμεν ὅτι πρέπει νά ἔλθῃ ὁ Ἀντίχριστος. Καθένας βέβαια πού δέν ὁμολογεῖ ὅτι ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ ἔχει ἔλθει μέ σάρκα καί ὅτι εἶναι τέλειος Θεός καί ὅτι ἔγινε τέλειος ἄνθρωπος, ἐνῶ συγχρόνως ἦταν Θεός, εἶναι Ἀντίχριστος. Ὅμως μέ ἰδιαίτερον καί ξεχωριστόν τρόπον λέγεται Ἀντίχριστος αὐτός πού ἔρχεται εἰς τό τέλος τοῦ αἰῶνος. Δι’ αὐτό εἶναι ἀνάγκη νά κηρυχθῇ πρῶτα τό Εὐαγγέλιον εἰς ὅλα τά ἔθνη, ὅπως εἶπεν ὁ Κύριος, καί τότε θά ἔλθῃ διά νά δοκιμάσῃ τούς ἀσεβεῖς Ἰουδαίους. Διότι ὁ Κύριος εἶπεν εἰς αὐτούς· «Ἐγώ ἦλθον ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Πατρός μου, καί οὐ λαμβάνετέ μέ· ἔρχεται ἄλλος ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, κἀκεῖνον λήψεσθε»

            Οἱ Ἰουδαῖοι λοιπόν, ἄν καί ἦταν ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Υἱός τοῦ Θεοῦ καί Θεός, δέν τόν ἐδέχθησαν, θά δεχθοῦν ὅμως τόν πλάνον, πού λέγει τόν ἑαυτόν του Θεόν… Διότι δέν θά ἔλθῃ εἰς ἡμᾶς, ἀλλά εἰς τούς Ἰουδαίους· ὄχι ἐξ ὀνόματος τοῦ Χριστοῦ ἀλλά κατά τοῦ Χριστοῦ καί ὅσων εἶναι τοῦ Χριστοῦ· δι’ αὐτό καί λέγεται Ἀντίχριστος… Δέν γίνεται βέβαια ἄνθρωπος ὁ ἴδιος ὁ Διάβολος, σύμφωνα μέ τήν ἐνανθρώπησιν τοῦ Κυρίου – ποτέ κάτι τέτοιο -, ἀλλά γεννᾶται ἕνας ἄνθρωπος ἀπό πορνείαν καί δέχεται ὅλην τήν ἐνέργειαν τοῦ Σατανᾶ. Ἐπειδή δηλαδή ὁ Θεός προγνωρίζει τήν διεστραμμένην προαίρεσιν πού πρόκειται νά ἔχῃ, ἐπιτρέπει νά κατοικήσῃ μέσα εἰς αὐτόν ὁ Διάβολος. Γεννᾶται κρυφά καί ἐξεγείρεται καί ἐπαναστατεῖ καί βασιλεύει.

            Καί εἰς τήν ἀρχήν τῆς βασιλείας του, ἤ καλύτερα τῆς τυραννικῆς ἐξουσίας του, προσποιεῖται τήν ἁγιότητα· ὅταν ὅμως κυριαρχήσῃ, καταδιώκει τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ καί ἐκδηλώνει ὅλην τήν πονηρίαν του. Θά ἔλθῃ δέ «σημείοις καί τέρασι ψεύδους», μέ φανταστικά καί ὄχι ἀληθινά, καί θά ἐξαπατήση αὐτούς πού ἔχουν ἑτοιμόρροπον καί ἀθεμελίωτον τήν βάσιν τῆς διανοίας των, καί θά τούς ἀπομακρύνῃ ἀπό τόν ζωντανόν Θεόν, μέ ἀποτέλεσμα νά σκανδαλισθοῦν, ἄν ἦταν δυνατόν, καί οἱ ἐκλεκτοί. Καί θά ἀποσταλῇ ὁ Ἐνώχ καί ὁ Ἠλίας ὁ Θεσβίτης καί θά ἐπιστρέψουν τάς καρδίας τῶν πατέρων εἰς τά παιδιά των, δηλαδή τήν συναγωγήν εἰς τόν Κύριον μας Ἰησοῦν Χριστόν καί εἰς τό κήρυγμα τῶν Ἀποστόλων, καί θά φονευθοῦν ἀπό αὐτόν. Καί θά ἔλθῃ ὁ Κύριος ἀπό τόν οὐρανόν,… καί θά ἐκμηδενίσῃ τόν ἄνθρωπον τῆς ἁμαρτίας, τόν υἱόν τῆς ἀπωλείας, μέ τήν πνοήν τοῦ στόματός του. Λοιπόν κανείς ἄς μή περιμένῃ τόν Κύριον νά ἔλθῃ ἀπό τήν γῆν, ἀλλά ἀπό τόν οὐρανόν, ὅπως ὁ ἴδιος μᾶς ἐβεβαίωσε.

ΠΗΓΗ: Ἀπό τό βιβλίο «ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΛΑΝΗΘΟΎΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ». ΕΚΔΟΣΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ». Σελ. 160.

Related Posts

Ὕμνος τριαδικός σύν εὐχαῖς εἰς τό Μεσονυκτικόν. Ἐκ τῶν δογμάτων τοῦ ἁγίου Διονυσίου

Ὕμνος τριαδικός σύν εὐχαῖς εἰς τό Μεσονυκτικόν. Ἐκ τῶν δογμάτων τοῦ ἁγίου Διονυσίου

           Δόξα τῇ ἀπειροτάτῃ καί παναιτίῳ καί ζωαρχικῇ βασιλείᾳ σου, ἡ ὑπερούσιος καί ὑπέρθεος καί ὑπεράρχιος ἐναρχική Παναγία Τριάς, ἡνωμένως ἐν τρισίν ὑποστάσεσι διακεκριμένη, καί η ἕνωσις ὑπέρ νόησιν, ἡ πάντα ὑπέρ ἔννοιαν ὑπερβάλλουσα ἁγιότης· ἡ πάντων δεσπόζουσα...

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Γ’)

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Γ’)

ΕΥΕΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΚΕ' Τοῦ Ἀββᾶ Μάρκου.            Ἐκεῖνος πού εἰλικρινῶς μετανοεῖ χλευάζεται ἀπό τούς ἀνόμους καί ἁμαρτωλούς· αὐτό ὅμως εἶναι καί ἀπόδειξις, ὅτι εὐχαριστεῖ τόν Θεόν.            Πηγή: ΕΥΕΡΓΕΝΤΙΝΟΣ (ΤΟΜΟΣ Γ'). Ἑπιμελείᾳ Βίκτωρος Ματθαίου Καθηγουμένου...

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Β’)

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Β’)

ΕΥΕΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΚΕ' Τοῦ Ἁγίου Ἐφραίμ.           Ἀδελφοί, ἐάν κάποτε συμβῇ νά μᾶς εἰρωνευθοῦν οἱ ἄνθρωποι δι' ἕν ἀγαθόν ἔργον, τό ὁποῖον ἐπετελέσαμεν, δέν πρέπει νά ἐντραπῶμεν διά τήν ἄδικον αὐτήν εἰρωνείαν καί σπεύσωμεν νά κάμωμεν ἐκεῖνα, πού δέν πρέπει, διά νά...