M

Close

ΜΡΑ

Τοῦ Ἀρχιμανδρίτη Χαράλαμπου Βασιλόπουλου.

Τήν 14ην Ἰουλίου τοῦ ἔτους 1856 μέσα εἰς τό ἀσφυκτικά γεμᾶτο Ἀγγλικό Κοινοβούλιο ὁ τότε μέγας Βρεταννός Πολιτικός, ὁ κόμης τοῦ Μπήκονσφιλντ ἔβγαλε ἕνα ἀπό τούς σημαντικωτέρους λόγους τῆς πολιτικῆς του σταδιοδρομίας, ὁ ὁποῖος ἔκανε πολλούς συμπατριώτας του νά σκεφθοῦν βαθύτερα. Νά μερικές μόνον περικοπές ἀπό τόν λόγον του αὐτόν: «Ὁ   κ ό σ μ ο ς   σ τ ή ν   π ρ α γ μ α τ ι κ ό τ η τ α   κ υ β ε ρ ν ᾶ τ α ι   ἀ π ό   δ υ ν ά μ ε ι ς,   π ο ύ   δ έ ν   γ ν ω ρ ί ζ ε ι   κ ἄ ν…   Ἤ δ η   σ τ ή ν   Ἰ τ α λ ί α ν,   Γ α λ λ ί α ν,   Γ ε ρ μ α ν ί α ν   ὑ π ά ρ χ ε ι   μ ί α   ἀ ό ρ α τ η   δ ύ ν α μ ι ς…   Ἡ   δ ύ ν α μ ι ς   α ὐ τ ή   θ έ λ ε ι   ν ά   ἀ φ α ι ρ έ σ η   τ ή ν   γ ῆ ν   ἀ π’   α ὐ τ ο ύ ς   π ο ύ   τ ή ν   κ α τ έ χ ο υ ν   κ α ί   ν ά   θ έ σ η   τ έ ρ μ α   κ α ί   ε ἰ ς   τ ά ς   Ἐ κ κ λ η σ ί α ς…   κ α ί   ἴ σ ω ς   ν ά   π ρ ο χ ω ρ ή σ ο υ ν   κ α ί   π ε ρ ι σ σ ό τ ε ρ ο ν…».

            Οἱ λίγες αὐτές λέξεις ἦταν ἀρκετές γιά νά καταλάβουν πολλοί, ὅτι ὑπῆρχε κάποιο ἀόρατο ἐπιτελεῖο, πού κυβερνοῦσε, ἤ τοὐλάχιστον προσπαθοῦσε νά κυβερνήση πολιτικῶς καί οἰκονομικῶς τάς εὐρωπαϊκάς χώρας. Ὅσοι ἦσαν κάπως περισσότερον κατατοπισμένοι ἔβγαλαν τό συμπέρασμα, ὅτι ἐπρόκειτο περί τοῦ ἐπιτελείου τῶν Ἰλλουμινάτι δηλ. τῶν «Πεφωτισμένων Σατανιστῶν», ἡ ὕπαρξις τοῦ ὁποίου εἶχε ἀποκαλυφθῆ πρό τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως εἰς τήν Βαυαρίαν. Ἀργότερα καί ἄλλες προσωπικότητες τῆς ἐποχῆς ἀναφέρθησαν ἐπί τοῦ αὐτοῦ θέματος, ἀλλά κἄπως πλέον συγκεκριμένα.

            Ἔπρεπε, ὅμως νά περάσουν ἀρκετά χρόνια διά νά μάθη ὁ κόσμος, ὅτι τό Παγκόσμιον Ἐπιτελεῖον τῶν Σατανιστῶν ἀποτελεῖτο ἀπό 300 ἄτομα καί ὅτι ἐλέγετο «Γκαχχάλλα», πού στή μυστική Χαλδοεβραϊκή διάλεκτο σημαίνει   ἀ ρ χ η γ ε ῖ ο ν!   Ἀπό τήν λέξιν αὐτήν φαίνεται, ὅτι προέρχεται καί ἡ ἑβραϊκή λέξις ΚΕΧΙΛΛΑΧ ἤ «Γκαχάλ», πού σημαίνει   τ ο π ι κ ό ν   ἀ ρ χ η γ ε ῖ ο ν   ἑ β ρ α ϊ κ ῆ ς   μ ε ι ο ν ό τ η τ ο ς   στά ξένα. Ἐνῶ εἰς τήν κυρίως Παλαιστίνην τοῦτο ὠνομάζετο   Σ α ν χ ε ν τ ρ ί ν,   τό ὁποῖον προήρχετο ἀπό τήν παραμορφωμένην ἑλληνικήν λέξιν «συνέδριον».

            Τό ἑπόμενο βῆμα ἦταν νά πληροφορηθοῦν οἱ ἄνθρωποι   π ο ῖ α ι   ἦ σ α ν   α ἱ   ἐ π ι δ ι ώ ξ ε ι ς   τ ο ῦ   Γ κ α χ χ ά λ λ α,   ὡς πρός τάς ἄλλας θρησκείας. Ὅπως καί εἰς ἄλλας περιπτώσεις, οἱ σατανισταί ἔθεσαν τά θεμέλια ἑνός προγράμματος μακρᾶς πνοῆς. Τό τελικό ἀποτέλεσμα τοῦ ὁποίου θά   ἦ τ ο   ἡ   σ υ ν έ ν ω σ ι ς   ὅλων τῶν θρησκειῶν τῆς γῆς εἰς μίαν   ἑ ν ι α ί α ν   Πανθρησκείαν. – ΜΡΑ. Ἀλλά καί ἡ βαθμιαῖα τελικῶς   ἀ ν τ ι κ α τ ά σ τ α σ ι ς   τῶν θεοτήτων τῶν ἄλλων θρησκειῶν, μέ ἕνα κοινό θεό – τόν σατανᾶ. Μή σᾶς φαίνεται περίεργο! Αὐτό εἶναι τό σχέδιο καί ὁ τελικός σκοπός τοῦ Μ Ρ Α!

            Ἀσφαλῶς, ὅμως αὐτό τό πρόγραμμα δέν θά μποροῦσε νά πραγματοποιηθῆ ἀμέσως! Δι’ ὃ καί ἦτο καί «μακρᾶς πνοῆς». Ἐνῶ λοιπόν, θά κατεβάλλοντο προσπάθειαι   ν ά   ἀ π ο σ υ ν τ ε θ ο ῦ ν   ἔ σ ω θ ε ν   ὅλαι αἱ θρησκεῖαι, κατόπιν αἱ περισσότερον «συγγενεῖς» μεταξύ των θά ὠθοῦντο πρός συνένωσιν μεταξύ των. Φυσικά, δέν μποροῦσε εὐθύς ἐξ ἀρχῆς νά γίνη ἡ ἕνωσις π.χ. τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν μετά τῶν Μωαμεθανών, οὔτε τῶν παπικῶν μετά τῶν Ἰσμαηλιτῶν. Ὑπῆρχαν ὅμως μεγαλύτερες δυνατότητες τῆς συνενώσεως τῶν Παπικῶν μετά τῶν Διαμαρτυρομένων καί τῶν Ὀρθοδόξων ἀφ’ ἑνός, ἀφ’ ἑτέρου τῶν Μουσουλμάνων μετά τῶν Ἰσμαηλιτῶν κ.λ.π. αἱρέσεων. Καθώς καί τῶν Βραχμανιστῶν, τῶν Βουδιστῶν, τῶν Συντοϊστῶν κ.λ.π. εἰς ἄλλην ὁμάδα καί οὕτω καθ’ ἑξῆς. Ἡ προσπάθεια αὐτή τῶν «ἑνώσεων», δέν ἀφωροῦσε μόνον τά προαναφερθέντα δόγματα, ἀλλά καί τούς μασσωνικούς καί τούς ἄλλους συναφεῖς μέ αὐτούς κύκλους.

            Τό σχέδιον ΜΡΑ – Πανθρησκεία ἀποβλέπει εἰς τήν «συγχώνευσιν» ὅλων τῶν θρησκειῶν ὑπό μίαν θρησκείαν, πού οἱ ἄνθρωποι θά πιστεύουν ἁπλῶς εἰς ἕνα Θεόν. Τό σύνθημα αὐτό ἔπιασε σέ πολλούς. Γι’ αὐτό τούς ἀκοῦτε νά λέγουν: «Ἕνα Θεό νά πιστεύουμε. Τί τίς θέλουμε τίς λεπτομέρειες»; Δι’ αὐτοῦ τοῦ τρόπου παραμερίζουν τόν Σωτῆρα τοῦ κόσμου, τόν Κ. Η. Ι. Χριστόν. Ξέρουν καλά αὐτοί, ὅτι «ο ὐ κ   ἔ σ τ ι ν   ἐ ν   ἄ λ λ ῳ   ο ὐ δ ε ν ί   ἡ   σ ω τ η ρ ί α   κ α ί   ο ὐ κ   ἔ σ τ ι ν   ἄ λ λ ο   Ὄ ν ο μ α   ὑ π ό   τ ό ν   Ο ὐ ρ α ν ό ν,   ἐ ν   ὦ   δ ε ῖ   ἡ μ ᾶ ς   σ ω θ ῆ ν α ι».

            Ἄλλωστε ἡ ἀναγνώρισις ὅλων τῶν θρησκειῶν καί ἡ συγχώνευσίς τους εἰς μίαν θρησκείαν, μήπως οὐσιαστικά δέν σημαίνει τήν γενικήν κατάργησίν των; Τό σύνθημα ἐκ πρώτης ὄψεως πιάνει. Ἀλλά ἡ σύν – χώνευσις τῶν θρησκειῶν εἶναι ἡ καταστροφή τῶν Χριστιανῶν καί δή τῆς Ὀρθοδοξίας.

Ἀφοῦ τέλος ἐπιτύχουν, μίαν ἑνιαίαν θρησκείαν, τήν Πανθρησκείαν, ὑπό ἕνα Θεόν, θά ἀντικαταστήσουν τήν λατρείαν τοῦ Θεοῦ μέ τήν λατρείαν τοῦ Σατανᾶ. Προπαρασκευάζουν ἄλλωστε ψυχολογικά τά παιδιά νά μή φοβοῦνται τόν Σατανᾶν. Εἰς τά διάφορα «Κόμικς» συνεχῶς τόν παρουσιάζουν ὡς καλόν προστάτην κ.λ.π. Ἀσφαλῶς θά ἐνθυμοῦνται οἱ ἀναγνῶσται τόν γάμον, πού ἔγινε εἰς τήν Ἀμερικήν ὑπό τήν εὐλογίαν τοῦ Σατανᾶ τό 1966 καί πού τήν νύμφην τήν ἀτίμασαν ὅλοι οἱ κεκλημένοι καί τελευταῖος ὁ γαμπρός!! καθώς ἔγραφαν οἱ ἐφημερίδες. Ἄλλωστε ἡ ἐκκλησία τοῦ Σατανᾶ διαρκῶς προοδεύει εἰς τήν Ἀμερικήν.

            Τό πρῶτον βῆμα τοῦ σχεδίου ΜΡΑ ἦτο ἡ ἀπόπειρα τῆς ἑνώσεως Ὀρθοδόξων καί Παπικῶν, διά νά προχωρήσουν κατόπιν, εἰς τήν ἕνωσιν μέ τούς Προτεστάντας καί μέ τάς ἄλλας θρησκείας. Διά τοῦτο ἠκούσθησαν ἤδη δηλώσεις ὅτι «θά κάνωμε διάλογον μέ τό Ἰσλάμ, καί μέ τάς ἄλλας θρησκείας». Τοῦτο τό εἶχε δηλώσει ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας, πού εἶχε ἀναλάβει τήν ἐκτέλεσιν τοῦ σχεδίου ΜΡΑ. Τό ἐδήλωσεν ἐπίσης, εἰς τόν ἐνθρονιστήριόν του καί ὁ Πατριάρχης Δημήτριος.

            Ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι ἐδέχθησαν μετά χαρᾶς τό σχέδιον ΜΡΑ καί ἀπεδείχθησαν καί οἱ πρωταθληταί του, ὑπῆρξαν οἱ Παπικοί. Καί τοῦτο, διότι τό σχέδιον αὐτό συνέπιπτε μέχρι τινός καί μέ τό ἰδικόν των πρόγραμμα νά ὑποτάξουν ὅλους τούς Χριστιανούς ὑπό ἕνα Πάπαν, ὅπως ἄλλωστε τό ἐδήλωσε ἐσχάτως ἀντιπρόσωπος τοῦ Βατικανοῦ: «Τήν Ἕνωσιν τήν ἐννοοῦν οἱ μέν Ὀρθόδοξοι ὡς συμπλησιασμό, ἡμεῖς ὑπό ἕνα Πάπαν».

            Δέν ὑπάρχει ἀμφιβολία, ὅτι τό Βατικανόν ἀπό χρόνου μακροῦ ἔχει ἀσπασθῆ τήν μεγάλην ἰδέαν τοῦ σχεδίου ΜΡΑ. Ἴσως νά μή γνωρίζη τόν τελικόν σκοπόν τοῦ σχεδίου καί ἐν τῇ ἀφελείᾳ του νά νομίζη, ὅτι θά τούς δαμάση ὑπό τόν Πάπαν. Ἀλλά οἱ Σατανισταί, οἱ διεθνεῖς σκοτεινές δυνάμεις εἶναι πονηρότερες ἀπό αὐτούς. Ἔτσι, λοιπόν, ἐξηγοῦνται   ο ἱ   μ υ σ τ ι κ έ ς    Κ Α Ι   Μ Η   ἐ π α φ έ ς   τ ο ῦ   Κ α ρ δ ι ν α λ ί ο υ   Μ π έ α   μ έ   Ἑ β ρ α ί ο υ ς   Ρ α β β ί ν ο υ ς,   κ α ί   Μ α σ σ ώ ν ο υ ς.   Ἔτσι ἐξηγοῦνται καί τά ΔΙΑΦΟΡΑ συγγράμματα τῶν Παπικῶν (ὡς τό βιβλίον τοῦ Ντράχ «Περί ἁρμονίας μεταξύ Ἐκκλησίας καί τῆς Συναγωγῆς» κ.λ.π.). Πολλοί ἀσφαλῶς θά ἐνθυμοῦνται τό ἐσχάτως ἐμφανισθέν εἰς Η.Π.Α. «τερατούργημα» – Σταυρός, ἔχων εἰς τό μέσον αὐτοῦ τό ἑβραϊκόν ἄστρον τοῦ Δαβίδ, καί εἰς τό μέσον τοῦ ἄστρου μιά καρδιά, πού ὑποτίθεται, πῶς εἶναι τοῦ Χριστοῦ!

            Κατά τά τελευταῖα ἔτη τό Βατικανόν πολλάκις παρεκάθησε εἰς τήν στρογγυλήν τράπεζαν ἰσότητος μετά τῶν ἀθέων, μασσώνων, κομμουνιστῶν, ἑβραίων καί ὀπαδῶν ἄλλων σκοτεινῶν ἀντιχρίστων δυνάμεων… Ἤδη ἡ ἡγεσία τῆς Ὀρθοδοξίας προσκληθεῖσα παρεκάθησεν εἰς τήν αὐτήν τράπεζαν μετά τοῦ Πάπα! Σέ λίγο θά ἔλθη ἡ στιγμή, πού εἰς τήν ἰδίαν τράπεζαν θά παρακαθήσουν καί ἄλλοι, οἱ προαναφερθέντες ὀπαδοί τοῦ σκότους! Καί τότε ἐρωτῶμεν, ποία θά εἶναι ἡ θέσις τῆς ἡγεσίας τῆς Ὀρθοδοξίας;

            Ἤδη συνετάχθη μία προσευχή δι’ ὅλας τάς θρησκείας, ἡ ὁποία θά «ἱκανοποιῆ» ὅλα τά δόγματα καί ὅλες τίς θρησκεῖες. Ἡ προσευχή αὐτή ἀναφέρει 5 – 6 φορές τήν λέξιν «Θεός», ἀλλά οὔτε μισή φορά τό Ὄνομα τοῦ Θεοῦ καί Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ! Ὁ Θεός ὅμως αὐτός τῆς Πανθρησκείας, εἰς τόν ὁποῖον θά ἀναφέρωνται, θά εἶναι ὁ …Σατανᾶς.

            Άς σημειωθῆ δέ, ὅτι εἰς τό προσεχές μέλλον τό «Παγκόσμιον Συμβούλιον τῶν Ἐκκλησιῶν» πρόκειται νά μετονομασθῆ εἰς … «Παγκόσμιον Συμβούλιον Θρησκειῶν»!! Τό γνωρίζει ἆρα γε αὐτό ὁ Προκαθήμενος τῆς Κων/πόλεως; Ἐμεῖς δέν ἀμφιβάλλομεν ὅτι ΝΑΙ, τό γνωρίζει! Ὅταν θά ἤρχετο ὅμως ἡ μεγάλη στιγμή, (λέγομεν θά ἤρχετο, διότι ὁ ΚΥΡΙΟΣ καί σύμπας ὁ Ὀρθόδοξος κόσμος δέν πρόκειται νά ἐπιτρέψουν τοῦτο), τότε ὅλοι οἱ κατ’ ὄνομα Χριστιανοί ἤδη θά εἶχον ἀπαρνηθῆ πρό πολλοῦ τόν Σωτῆρα Χριστόν. Ἐάν εἰς τήν πρώτην φάσιν πρόκειται νά ἑνωθῶμεν μέ τούς Παπικούς, οἱ ὁποῖοι ἐπί αἰῶνας μᾶς ἔσφαζαν καί κατεδυνάστευαν καί ἐπρόδιδαν, φαντασθῆτε τότε τί θά συμβῆ μέ τήν Ἁγίαν μας Ὀρθοδοξίαν κατά τάς λοιπάς φάσεις.

            Νά μερικά ἀπειροελάχιστα δείγματα τοῦ ποιοῦ ἐκείνων μετά τῶν ὁποίων ζητοῦν διά τῆς βίας καί τῆς ἀπάτης νά μᾶς ΕΝΩΣΟΥΝ! ἢ μᾶλλον νά μᾶς ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΟΥΝ!!!

            1ονΚ α θ ο λ ι κ ό ς   Σ κ ω τ σ έ ζ ο ς   Κ λ η ρ ι κ ό ς   π ρ ο τ ε ί ν ε ι   ν ά   ἐ λ ε γ χ θ ο ῦ ν   δ ι ά   ἠ λ ε κ τ ρ ο ν ι κ ο ῦ   ἐ γ κ ε φ ά λ ο υ   π ο ι ά   ἀ π ό   τ ά   χ ω ρ ί α   τ ῆ ς   Β ί β λ ο υ   ἀ λ η θ ε ύ ο υ ν   («ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ» 15-3-57). Μέ αὐτούς θέλουν νά μᾶς ἑνώσουν.

            2ονἉ γ ι ο γ ρ α φ ί ε ς   ἀ π ό   τ ή ν   ζ ω ή ν   τ ο ῦ   Ἰ η σ ο ῦ   Χ ρ ι σ τ ο ῦ   μ έ   σ υ γ χ ρ ό ν ο υ ς   ἐ ν δ υ μ α σ ί α ς!   («ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ» 17-5-57).

            3ον Ζ η τ ο ῦ ν   ν ά   τ ι μ ω ρ η θ ῆ   ὁ   ρ α σ ο φ ό ρ ο ς   Κ α θ ο λ ι κ ό ς   Σ ά τ υ ρ ο ς   δ ι ά   ἀ σ ε λ γ ε ί α ν   ἐ π ί   74   τ ο ὐ λ ά χ ι σ τ ο ν   π α ι δ ι ῶ ν!   («ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ» 29-5-57).

            4ονἘ ξ η φ α ν ί σ θ η   ὁ   Κ α θ ο λ ι κ ό ς   Ἱ ε ρ ε ύ ς   ὁ   ὁ π ο ῖ ο ς   ἐ π ι χ ε ί ρ η σ ε   ν ά   κ α κ ο π ο ι ή σ η   Ἀ μ ε ρ ι κ α ν ί δ α   Μ α θ ή τ ρ ι α   ἐ ν ῶ   π ρ ο σ η ύ χ ε τ ο   γ ο ν α τ ι σ μ έ ν η!   («ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ» 13-8-60).

            5ονΜ α ί α   ἐ φ ό ν ε υ σ ε   Κ α θ ο λ ι κ ό ν   Ἱ ε ρ έ α   δ ι ά   ἐ π ι λ ή ψ ι μ ο ν   δ ι α γ ω γ ή ν   τ ο υ   («ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ» 25-5-61).

            6ονΔ υ τ ι κ ό ς   Κ λ η ρ ι κ ό ς   β ά λ λ ε ι   ἐ ν α ν τ ί ο ν   τ ῆ ς   κ α θ ι ε ρ ω μ έ ν η ς   ἠ θ ι κ ῆ ς   τ ῶ ν   δ ύ ο   φ ύ λ ω ν   κ α ί   δ ι κ α ι ο λ ο γ ε ῖ   τ ή ν   Ὁ μ ο φ υ λ ο φ ι λ ί α ν.   («ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ» 16-3-63).

            7ονΤ ό   Β α τ ι κ α ν ό ν   π ρ ο σ κ α λ ε ῖ   τ ό ν   ψ ε υ τ ο ϊ ε ρ έ α – Ε ὐ θ ύ μ.   Ἀ ρ χ η γ ό ν   ἀ ν υ π ά ρ κ τ ω ν   Τ ο υ ρ κ ο ρ θ ο δ ό ξ ω ν   ε ἰ ς   τ ή ν   Β’   Σ ύ ν ο δ ο ν!   («ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» 20-8-63).

            8ονΚ α θ ο λ ι κ ό ς   Μ ο ν α χ ό ς   δ ι δ ά σ κ ε ι   ὅ τ ι   ὁ   Χ ί τ λ ε ρ   ὁ μ ο ι ά ζ ε ι   π ο λ ύ   μ έ   τ ό ν   Χ ρ ι σ τ ό ν!   («ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» 18-3-65).

            10ονΤ ό   «Π ρ ο π α τ ο ρ ι κ ό   ἁ μ ά ρ τ η μ α»,   μ έ σ α   σ έ   Ν α ό   τ ο ῦ   Λ ο ν δ ί ν ο υ,   μ έ   μ ο ρ φ ή   χ ο ρ ο δ ρ ά μ α τ ο ς!   («ΤΑ ΝΕΑ» 13-3-65).

            11ον Ὁ   Ἀ ρ χ ι ε π ί σ κ ο π ο ς   τ ο ῦ   Κ α ν τ έ ρ μ π ο υ ρ υ   ζ η τ ε ῖ   φ ι λ ε λ ε ύ θ ε ρ α   μ έ τ ρ α   ὑ π έ ρ   τ ῶ ν  …  Ὁ μ ο φ υ λ ο φ ί λ ω ν!   («ΑΘΗΝΑΙΚΗ» 13-5-65).

            12ονΟ ἱ   Κ α π ο υ τ σ ῖ ν ο ι   ε ἶ ν α ι   δ ο λ ο φ ό ν ο ι   κ α ί   λ α θ ρ έ μ π ο ρ ο ι…   («ΤΑ ΝΕΑ» 14-5-65).

            13ονΦ ω τ ο γ ρ ά φ η σ ι ς   γ υ μ ν ῆ ς   ἠ θ ο π ο ι ο ῦ   ἐ ν ώ π ι ο ν   Ο ὐ ν ί τ ο υ   ἱ ε ρ έ ω ς!   («ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» 18-6-65).

            14ονὉ   Ἰ η σ ο ῦ ς   κ α π ν ί ζ ε ι   κ α ί   ὑ π ο γ ρ ά φ ε ι   α ὐ τ ό γ ρ α φ α!   («ΕΣΤΙΑ» 23-6-65).

            15ονἩ   Ρ ω μ α ι ο κ α θ ο λ ι κ ή   Σ ύ ν ο δ ο ς   ἀ φ α ι ρ ε ῖ   ἀ π ό   τ ή ν   χ ο ρ ε ί α ν   τ ῶ ν   ἁ γ ί ω ν   κ α ί   ἀ π α γ ο ρ ε ύ ε ι   π ᾶ σ α ν   λ α τ ρ ε ί α ν   τ ῶ ν   λ ε ι ψ ά ν ω ν   τ ο ῦ   ἡ λ ι κ ί α ς   28   μ η ν ῶ ν   υ ἱ ο ῦ   β υ ρ σ ο δ έ ψ ο υ   φ ο ν ε υ θ έ ν τ ο ς   ε ἰ ς   τ ό   Τ ρ έ ν τ ο   τ ό   1475   κ α ί   ἀ π α λ λ ά σ σ ε ι   τ ο ύ ς   Ἑ β ρ α ί ο υ ς   τ ῆ ς   κ α τ η γ ο ρ ί α ς   δ ι ά   θ ρ η σ κ  ε υ τ ι κ ό ν   φ ό ν ο ν.   («Καθημερινή» 2-11-65).

            16ονἮ σ α ν   λ η σ τ α ί   ὁ   ἱ ε ρ ε ύ ς   κ α ί   ἡ   σ ύ ζ υ γ ό ς   τ ο υ.   («Ἑστία» 3-5-66).

            17ονἩ   ν ε ο α μ ε ρ ι κ α ν ι κ ή   ἐ κ κ λ η σ ί α   χ ρ η σ ι μ ο π ο ι ε ῖ   ν α ρ κ ω τ ι κ ά   κ α τ ά   τ ά ς   θ ρ η σ κ ε υ τ ι κ ά ς   τ ε λ ε τ ά ς   («Ἑστία» 26-5-66).

            18ονΣ ύ λ λ η ψ ι ς   ἱ ε ρ έ ω ς   τ ῆ ς   ἐ κ κ λ η σ ί α ς   τ ῆ ς   Κ ι β ω τ ο ῦ   τ ο ῦ   Ν ῶ ε   δ ι ά   δ ο λ ο φ ο ν ί α ν   κ α τ ό π ι ν   β α σ ά ν ω ν   τ ῆ ς   17έ τ ι δ ο ς   Μ π ε ρ ν α ν τ έ τ   Χ ά σ σ λ ε ρ   («Καθημερινή» 25-5-66).

            19ονὉ   γ ν ω σ τ ό ς   ἐ π ί σ κ ο π ο ς   Τ ζ ώ ν   Κ ό λ λ ι ν ς   λ έ γ ε ι   ὅ τ ι   ἡ   Ἐ κ κ λ η σ ί α   π ρ έ π ε ι   ν ά   ἀ ν α μ ι γ ν ύ ε τ α ι   σ τ ή ν   π ο λ ι τ ι κ ή ν.   («Τά Νέα» 20-8-66).

            20ονΜ έ   ἐ μ φ ά ν ι σ ι ν   μ π ῆ τ ν ι κ ς   ο ἱ   κ α λ ό γ η ρ ο ι   ε ἰ ς   τ ά ς   Γ α λ λ ι κ ά ς   π λ ά ζ.   («Ἑστία» 16-9-66).

            21ονἝ ν α ς   ἱ ε ρ ω μ έ ν ο ς   σ ᾶ ς   σ υ μ β ο υ λ ε ύ ε ι   γ ι ά   τ ά   σ ε ξ ο υ α λ ι  κ ά   π ρ ο β λ ή μ α τ α.   («Αθηναϊκή» 29-9-66).

            22ονΚ α λ ό γ ρ η ε ς   χ ω ρ ί ς   ρ ά σ α   μ έ   π ο λ υ τ ε λ ε ῖ ς   τ ο υ α λ έ τ ε ς.   («Ἐθνικός Κῆρυξ» 22-4-62).

            23ον – Μ ο ν α χ ο ί   μ έ λ η   τ ῆ ς   μ α φ ί α ς.   («Καθημερινή» 24-6-62).

            24ονΤ ό   Β α τ ι κ α ν ό ν   ὑ π έ ρ   σ υ ν υ π ά ρ ξ ε ω ς   Χ ρ ι σ τ ι α ν ι σ μ ο ῦ   κ α ί   Μ α ρ ξ ι σ μ ο ῦ.   («Ἔθνος» 16-10-62).

            25ονΣ ε β α σ τ έ ς   «κ α λ ό γ ρ η ε ς»   ὄ ρ γ α ν α   λ α θ ρ ε μ π ό ρ  ω ν   Χ α σ ί ς   κ ά τ ω   ἀ π ό   τ ό   ρ ά σ ο ν.   («Ἔθνος» 27-10-63).

            26ονἩ   δ ρ ᾶ σ ι ς   τ ῆ ς   κ α θ ο λ ι κ ῆ ς   «Ἀ δ ε λ φ ῆ ς   Χ α μ ό γ ε λ ο»   σ τ ή ν   τ η λ ε ό ρ α σ ι.   («Ἀπογευματινή» 27-1-64).

            27ονἩ   Ἐ κ κ λ η σ ί α   δ έ ν   θ ά   κ α τ α ρ ρ ε ύ σ η   ἄ ν   κ α ί   α ἱ   μ ο ν α χ α ί   φ ο ρ ο ῦ ν   τ α γ ι έ ρ.   («Καθημερινή» 16-1-64).

            28ον – Π α ρ ά   τ ά ς   δ ι α μ α ρ τ υ ρ ί α ς   τ ο ῦ   Π α τ ρ ι ά ρ χ ο υ   Θ ε ο δ ο σ ί ο υ   κ α ί   τ ῶ ν   Ἀ ρ ά β ω ν   τ ό   σ υ ν έ δ ρ ι ο ν   τ ο ῦ   Β α τ ι κ α ν ο ῦ   ἐ ν έ κ ρ ι ν ε   τ ή ν   ἀ π α λ λ α γ ή ν   τ ῶ ν   Ἑ β ρ α ί ω ν   τ ῆ ς   ε ὐ θ ύ ν η ς   δ ι ά   τ ή ν   σ τ α ύ ρ ω σ ι ν   τ ο ῦ   Χ ρ ι σ τ ο ῦ.   («Ἡμέρα» 21-11-64).

            29ον – Ὑ π ό   τ ά ς   ε ὐ λ ο γ ί α ς   τ ῆ ς   Ἐ κ κ λ η σ ί α ς   ἄ σ ε μ ν ε ς   φ ω τ ο γ ρ α φ ί ε ς.   («Βραδυνή» 26-1-65).

            30ον – Μ ο υ σ ο υ λ μ α ν ι κ ή   λ ε ι τ ο υ ρ γ ί α   σ έ   κ α θ ο λ ι κ ή   ἐ κ κ λ η σ ί α   τ ῆ ς   Κ ο λ ω ν ί α ς.   («Καθημερινή» 7-2-65).

            31ονΣ υ μ μ α χ ί α   ἑ ν ό ς   ἱ ε ρ έ ω ς   μ έ   β α σ ί λ ι σ σ α ν   τ ο ῦ   Σ τ ρ ί π – τ ή ζ.   («Καθημερινή» 12-5-65).

            32ονΜ έ λ ο ς   ἱ ε ρ α π ο σ τ ο λ ῆ ς   δ ρ ά σ τ η ς   κ λ ο π ῆ ς   500.000   Δ ο λ λ α ρ ί ω ν.   («Ἀθηναϊκή» 13-5-65).

            33ονἈ ν ά μ ε σ α   σ έ   μ ι σ ό γ υ μ ν ε ς   χ ο ρ ε ύ τ ρ ι ε ς   ἕ ν α ς   ν ε α ρ ό ς   ἀ β β ᾶ ς   π α ί ζ ε ι   κ ι θ ά ρ α   σ τ ά   κ α κ ό φ η μ α   κ έ ν τ ρ α   τ ῶ ν   Π α ρ ι σ ί ω ν   (1-6-65).

            34ονΣ υ ν ύ π α ρ ξ ι ς   Γ ι ο υ γ κ ο σ λ α υ ϊ κ ο ῦ   Κ ο μ μ ο υ ν ι σ μ ο ῦ   μ έ   τ ή ν   κ α θ ο λ ι κ ή ν   Ἐ κ κ λ η σ ί α ν.   («Τά Νέα» 29-6-66).

            35ονΤ ό   Σ υ μ β ο ύ λ ι ο ν   τ ῶ ν   Ἐ κ κ λ η σ ι ῶ ν   ἐ ξ ε τ ά ζ ε ι   θ α ρ ρ α λ έ α   τ ή ν   σ χ έ σ ι ν   σ έ ξ   κ α ί   τ ῆ ς   ἠ θ ι κ ῆ ς.   («Ἀθηναϊκή» 19-4-66).

            36ονἈ π ό λ υ σ ι ς   π ά σ τ ο ρ ο ς   ε ἰ ς   Φ ρ α ν κ φ ο ύ ρ τ η ν   δ ι ό τ ι   ἔ β α ζ ε   σ τ ή ν   ἁ γ ί α ν   τ ρ ά π ε ζ α ν   ἀ ν τ ι σ υ λ λ η π τ ι κ ά   δ ι σ κ ί α   κ α ί   ἄ λ λ α   ὕ π ο π τ α   ἀ ν τ ι κ ε ί μ ε ν α.   («Καθημερινή» 20-10-66).

            37ονἩ   ἐ κ κ λ η σ ί α   τ ο ῦ   …   τ έ λ ε ι ο υ   π α ν ι κ ο ῦ!   Δ η μ ό σ ι ο   σ τ ρ ί π – τ ή ζ   ἀ π ό   τ ή ν   σ ύ ζ υ γ ο ν   κ α ί   τ ί ς   κ ό ρ ε ς   τ ο ῦ   ἱ δ ρ υ τ ο ῦ!   («Ἀθηναϊκή» 29-11-66).

            38ονἩ   Ἐ κ κ λ η σ ί α   ἀ ν ο ί γ ε ι   ν υ κ τ ε ρ ι ν ά   κ έ ν τ ρ α!   («Ἀθηναϊκή» 30-11-66).

            39ονὉ   Β ε ν έ δ ι κ τ ο ς   Ἡ γ ο ύ μ ε ν ο ς.   Γ υ ν α ῖ κ ε ς   κ α ί   Φ ρ ό ϋ ν τ   σ τ ό   Μ ο ν α σ τ ή ρ ι.   («Καθημερινή» 6-12-66).

            Ἀλλά ἄς σταματήσωμεν σέ αὐτές τίς δεκάδες τῶν παραδειγμάτων, πού εἶναι ἀρκετά εὔγλωττα. Καί τώρα ἐρωτῶμεν τούς Πιστούς τῆς Ἁγίας μας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας:

Πατέρες καί Ἀδελφοί!

            ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΗ ΕΑΝ ΕΝΩΘΩΜΕΝ ἤ μᾶλλον ΥΠΟΤΑΓΩΜΕΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑΣ; Ἡ ἀπάντησις εἶναι ΜΙΑ: Χαθήκαμε! Ἐσβύσαμε ὡς ΕΘΝΟΣ καί ὡς ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Ἀλλά, ἐάν χαθῆ ἡ Ὀρθοδοξία, θά εἶναι σάν νά χαθῆ ὁ Ἥλιος ἀπό τόν κόσμο. Τότε   φ λ ό γ α   ἐ ξ   Ο ὐ ρ α ν ῶ ν   θ ά   μ ᾶ ς   κ α τ α κ ά ψ η   π ά ν τ α ς.   Θ ά   μ ᾶ ς   ἀ ξ ί ζ ε ι.   Ἄ ς   μ ή ν   ὀ ρ γ ί ζ ω μ ε ν   ἄ λ λ ο   τ ό ν   Κ ύ ρ ι ο ν!!

            Ἐάν ὑπάρχη ἡ πλέον ἀφάνταστη πρόοδος, πού μποροῦσε νά σημειώση κάποιο ὅπλο μέσα σέ μιά ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ, ἀπό τῆς πρώτης ἐκδόσεως τοῦ παρόντος βιβλίου, αὐτή ἀσφαλῶς ἀνήκει στό σατανικό – ὑπερόπλο τῆς ΜΡΑ. Ἡ ΜΡΑ πῆρε τόσον ἀφάνταστες διαστάσεις, πού νά μή χωρεῖ πλέον μέσα στά ὅρια ἑνός κεφαλαίου μικροῦ, ἑνός μικροῦ βιβλίου, ὅπως εἶναι αὐτό. Ἔτσι ἀναγκασθήκαμε νά συγγράψωμε, μέ τήν βοήθεια τοῦ Χριστοῦ, τό βιβλίον μας, τό ὁποῖον ἐθεωρήθη ἡ ὑπερπυρινική βόμβα τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν εἰς τόν ἀγῶνα μας κατά τῶν ἀντιχρίστων. Τό βιβλίο αὐτό ἐκυκλοφόρησε μέ πρωτοφανῆ ἐπιτυχίαν. Ἐντός ἐλαχίστου χρονικοῦ διαστήματος εἰς τρεῖς ΕΚΔΟΣΕΙΣ ὑπό τόν τίτλον «Ὁ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ». Κανείς πραγματικός Χριστιανός δέν πρέπει νά ἀναβάλη τήν ἀνάγνωσίν του καί τήν πλατειά διάδοσί του.

            Αὐτός, λοιπόν, εἶναι καί ὁ λόγος, διατί ἐλάχιστα προσθέσαμε εἰς τό παρόν Κεφάλαιον καί ἐλάχιστα παραθέτομεν παραδείγματα πού δείχνουν πώς ἑκατάντησαν αὐτοί, μέ τούς ὁποίους σώνει καί καλά μερικοί ἐβάλθησαν νά μᾶς «ἑνώσουν»!!

            1ονΣ έ   τ ρ ε ῖ ς   ὧ ρ ε ς   χ ε ι ρ ο τ ο ν ή θ η κ ε   …   τ α χ υ δ ρ ο μ ι κ ῶ ς,   ἐ π ί σ κ ο π ο ς   τ ῆ ς   ἐ κ κ λ η σ ί α ς   τ ο ῦ   Γ ο λ γ ο θ ᾶ!   Θ ρ η σ κ ε υ τ ι κ ό ν   σ κ ά ν δ α λ ο ν   σ τ ή ν   Ἀ μ ε ρ ι κ ή!   («Ἀκρόπολις» 14-12-69).

            2ονΚ α θ ο λ ι κ ό ς   ἱ ε ρ ε ύ ς   ἀ ν ή γ γ ε ι λ ε   ἀ π ό   ἄ μ β ω ν ο ς   τ ο ύ ς   π ρ ο σ ε χ ε ῖ ς   γ ά μ ο υ ς   τ ο υ   μ έ   ἑ λ κ υ σ τ ι κ ή ν   τ η λ ε φ ω ν ή  τ ρ ι α ν – ε ἰ ς   Η.Π.Α.   («Μακεδονία» 31-12-1969).

            3ονΤ η λ ε ο π τ ι κ ά   φ ρ ο ν τ ι σ τ ή ρ ι α!   Φ ρ α γ κ ι σ κ α ν ο ί   μ ο ν α χ ο ί   δ α σ κ α λ ε ύ ο υ ν   σ υ ζ ύ γ ο υ ς   π ῶ ς   ν ά   φ ι λ ο ῦ ν   τ ό   τ α ί ρ ι   τ ο υ ς!   («Τά Νέα» 3-3-70).

            4ονὍ τ α ν   ἀ ν θ ο ῦ ν   φ λ ο γ ε ρ ά   α ἰ σ θ ή μ α τ α   κ ά τ ω   ἀ π ό   τ ά   ρ ά σ α.   («Τά Νέα» 21-3-1970).

            5ον – Τ ό   π ρ ο π α τ ο ρ ι κ ό ν   ἁ μ ά ρ τ η μ α.   Ἀ ν α π α ρ ά σ τ α σ ι ς   μ έ σ α   σ τ ό ν   Ἀ γ γ λ ι κ ό   ν α ό!   («Τά Νέα» 20-2-71).

            6ον –«Κ ί ν η μ α   τ ο ῦ   Ἰ η σ ο ῦ».   Μ ι ά   ν έ α   ἐ π α ν ά σ τ α σ ι ς   σ τ ί ς   Η.Π.Α.   («Ἀκρόπολις» 4-6-1971).

            7ονἌ γ γ λ ο ς   ἱ ε ρ ω μ έ ν ο ς   ζ ω γ ρ α φ ί ζ ε ι   γ υ μ ν ά!   …   («Ἀκρόπολις» 16-7-1971).

            Φυσικά θά ἠδυνάμεθα νά παραθέσωμεν ἑκατοντάδες παρομοίων παραδειγμάτων, ἀλλά ἀποφεύγομεν τοῦτο διά λόγους, τούς ὁποίους ἤδη ἐξηγήσαμεν. Θά τελειώσωμεν ὅμως μέ δύο παραδείγματα, τά ὁποῖα ἀσφαλῶς ἐλάχιστοι γνωρίζουν.

            1. Πόσοι γνωρίζουν ἄραγε, ὅτι ὁ διαβόητος Μαῦρος Πάπας, ὁ ἡγέτης τῶν Ἰησουϊτῶν,   Π ι έ ρ ο   Ἀ ρ ρ ο ῦ π ε   ἔκανε ἤδη ἕνα μεγάλο βῆμα εἰς τήν προσπάθειαν νά τεθοῦν οἱ διάφοροι «κλάδοι» καί οἱ κοινωνικές ὁμάδες ἀνθρώπων καί ὑπό τήν προστασίαν ἑνός Ἁγίου τῆς Ἐκκλησίας; Ἔτσι οἱ λεσβιάζουσες, οἱ κύναιδοι, οἱ ναρκομανεῖς, οἱ Χίππιδες κ.λ.π. θά ἔχουν καί τόν «ἅγιόν» τους! Ἤδη ἀπό τό 1969 ὁ ἐν λόγῳ διαβόητος ἀπατεών ἄρχισε τήν προβολήν τοῦ «ἁγίου» τῶν χίππις Στανίσλας Κόστκα, πού ἔζησε ὡς χίππις τό 1568! (βλέπε: «Μακεδονία» 15.11.1969).

            2. Στίς ἀρχές Ὀκτωβρίου 1970, οἱ Ἑλληνικές Ἀρχές ἐτόλμησαν νά συλλάβουν καί νά καταδικάσουν εἰς 14μηνον φυλάκισιν ΕΠΙΣΗΜΟΝ ΑΓΙΑΝ τῆς «ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ», τήν ὁσίαν ΣΟΥΖΑΝΑ ΕΛΝΤΟΡ, διότι ἔφερε ἐντός τῶν ἀποσκευῶν της 1,5 χλγ. χασίς, τό ὁποῖον ἡ καϋμένη χρησιμοποιοῦσε κατά τάς προσευχάς της πρός τήν ψυχήν τοῦ Μαχάτμα – Γκάντι!! (Βλέπε: «Ἀπογευματινήν» 6.10.1969).

            Ὁ νέος Οἰκουμενικός Πατριάρχης Δημήτριος ἐδήλωσε εἰς τόν ἐνθρονιστήριόν του, ὅτι θά προχωρήσωμεν εἰς τόν διάλογον μέ τό Ἰσλάμ καί μέ ὅλες τίς μονοθεϊστικές θρησκεῖες.

            Ἤδη διερωτώμεθα, τί θά γίνη, ὅταν ζητηθῆ νά γίνη διάλογος καί μέ τήν γνωστήν ὁμάδα «ΜΟΝΟΘΕΙΣΤΩΝ», πού πραγματικά πιστεύουν καί προσκυνοῦν ΕΝΑ καί ΜΟΝΑΔΙΚΟΝ «θεόν»… τόν ἔξω – ἀπό ἐδῶ; !!!

Ἀρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος

Ἀπό τό βιβλίο τοῦ Ἀρχιμανδρίτη Χαράλαμπου Βασιλόπουλου «ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ», ΕΚΔΟΣΕΙΣ «Ὀρθοδόξου Τύπου» σέλ.97.

Related Posts

Ὕμνος τριαδικός σύν εὐχαῖς εἰς τό Μεσονυκτικόν. Ἐκ τῶν δογμάτων τοῦ ἁγίου Διονυσίου

Ὕμνος τριαδικός σύν εὐχαῖς εἰς τό Μεσονυκτικόν. Ἐκ τῶν δογμάτων τοῦ ἁγίου Διονυσίου

           Δόξα τῇ ἀπειροτάτῃ καί παναιτίῳ καί ζωαρχικῇ βασιλείᾳ σου, ἡ ὑπερούσιος καί ὑπέρθεος καί ὑπεράρχιος ἐναρχική Παναγία Τριάς, ἡνωμένως ἐν τρισίν ὑποστάσεσι διακεκριμένη, καί η ἕνωσις ὑπέρ νόησιν, ἡ πάντα ὑπέρ ἔννοιαν ὑπερβάλλουσα ἁγιότης· ἡ πάντων δεσπόζουσα...

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Γ’)

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Γ’)

ΕΥΕΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΚΕ' Τοῦ Ἀββᾶ Μάρκου.            Ἐκεῖνος πού εἰλικρινῶς μετανοεῖ χλευάζεται ἀπό τούς ἀνόμους καί ἁμαρτωλούς· αὐτό ὅμως εἶναι καί ἀπόδειξις, ὅτι εὐχαριστεῖ τόν Θεόν.            Πηγή: ΕΥΕΡΓΕΝΤΙΝΟΣ (ΤΟΜΟΣ Γ'). Ἑπιμελείᾳ Βίκτωρος Ματθαίου Καθηγουμένου...

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Β’)

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Β’)

ΕΥΕΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΚΕ' Τοῦ Ἁγίου Ἐφραίμ.           Ἀδελφοί, ἐάν κάποτε συμβῇ νά μᾶς εἰρωνευθοῦν οἱ ἄνθρωποι δι' ἕν ἀγαθόν ἔργον, τό ὁποῖον ἐπετελέσαμεν, δέν πρέπει νά ἐντραπῶμεν διά τήν ἄδικον αὐτήν εἰρωνείαν καί σπεύσωμεν νά κάμωμεν ἐκεῖνα, πού δέν πρέπει, διά νά...