M

Close

Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ (3)

Ἀρχιμανδρίτη π. Χαράλαμπου Δ. Βασιλόπουλου

Καί ο Διάβολος στήν λίμνη τοῦ πυρός.

            Το ἴδιο θλιβερό τέλος μέ τόν Ἀντίχριστο καί τόν ψευδοπροφήτη θά ἔχη καί ὁ Διάβολος. Ἰδού τί λέγει γι’ αὐτόν τό προφητικό βιβλίο τῆς Ἀποκαλύψεως:

«καί ὁ διάβολος ὁ πλανῶν αὐτούς ἐβλήθη εἰς τήν λίμνην τοῦ πυρός καί τοῦ θείου, ὅπου καί τό θηρίον καί ὁ ψευδοπροφήτης καί βασανισθήσονται ἡμέρας καί νυκτός εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων» (Ἀποκ. Κ’ 10).

Καί ὁ διάβολος, πού τούς παραπλανοῦσε στό ψεῦδος καί τήν κακία, θά πεταχθῆ ἀπό τήν θεία δύναμι, στήν λίμνη τοῦ πυρός καί τοῦ θειαφιοῦ, ὅπου εἶχαν ριφθῆ, ὅπως προαναφέραμε, τό θηρίο, ὁ ἀντίχριστος δηλαδή, καί ὁ ψευδοπροφήτης. Θά ριχτοῦν, λοιπόν, ἐκεῖ, ὅπου θά βασανίζονται ἀκατάπαυστα μέρα καί νύχτα στούς ἀτέλειωτους αἰῶνες.

Ἡ φωτιά κατέφαγεν, ὅπως εἴδαμε, τούς συμμάχους τοῦ Διαβόλου. Ἡ φωτιά, τρώγει αἰώνια καί τόν ἀρχηγό τους.

Ὁ Διάβολος, πού ἄλλοτε ἔδειχνε τόν τάχα ἰσχυρότερο πάντων στούς ὀπαδούς του, πού ἔκαμνε σημεῖα καί τέρατα, πού πλανοῦσε παντοιοτρόπως τούς δυστυχεῖς θνητούς, πέφτει τώρα ὁριστικά καί τελεσίδικα στήν αἰώνια καταδίκη καί τιμωρία.

Ὁ Σατανᾶς, ὁ ἀρχηγός κάθε ἀντιθέου δυνάμεως, ἡ ἀρχή τοῦ κακοῦ, εἶχε κάποτε τά ὄργανά του: τό θηρίο καί τόν ψευδοπροφήτη. Εἶχε κάποτε στρατιές ὀπαδῶν, πού βασάνιζαν καί λεηλατοῦσαν παντοιοτρόπως τήν ἀνθρωπότητα. Τώρα τόν παρουσιάζει ἡ Ἀποκάλυψις γυμνό ἀπό ἐξουσίες. Φανερώνει τό ἐπικείμενο τρομακτικό τέλος του, ὅπως αὐτό θά συμβῆ στήν συντέλεια τῶν αἰώνων.

«Καί ὁ διάβολος ὁ πλανῶν αὐτούς ἐβλήθη εἰς τήν λίμνην τοῦ πυρός καί τοῦ θείου, ὅπου καί τό θηρίον καί ὁ ψευδοπροφήτης, καί βασανισθήσονται», λέγει.

Ὁ Διάβολος ρίπτεται στήν λίμνην τοῦ πυρός καί τοῦ θειαφιοῦ. Ρίχνεται στόν τόπο τῆς καταδίκης του, ὅπου θά τόν συντροφεύουν τά ὄργανά του, ὁ Ἀντίχριστος καί ὁ ψευδοπροφήτης. Ἐκεῖ θά προηγηθοῦν τά ὄργανά του αὐτά, ὅπως εἴδαμε ἤδη.

Ἐκεῖ θά συμβασανίζωνται εἰς τό πῦρ.   «Ε ἰ ς   τ ό   π ῦ ρ   τ ό   α ἰ ώ ν ι ο ν   τ ό   ἡ τ ο ι μ α σ μ έ ν ο ν   τ ῷ   δ ι α β ό λ ῳ   κ α ί   τ ο ῖ ς   ἀ γ γ έ λ ο ι ς   α ὐ τ ο ῦ»   (Ματθ. ΚΕ’, 41). Ἐκεῖ ὅπου   «ὁ   σ κ ώ λ η ξ   ο ὐ   τ ε λ ε υ τ ᾷ   κ α ί   τ ό   π ῦ ρ   ο ὐ   σ β έ ν ν υ τ α ι».

Ὅταν ὅμως σιγήση ὁ ψευδοπροφήτης, καταργηθῆ ὁ Ἀντίχριστος καί συντριβῆ ὁ Σατανάς καί ὅλοι οἱ ἀμετανόητοι παραδοθοῦν στό αἰώνιο πῦρ τῆς Κολάσεως, θά ἀφανισθῆ τό κακόν καί ὁ θάνατος:   «Κ α ί   θ ά ν α τ ο ς   ο ὐ κ   ἔ σ τ α ι   ἔ τ ι,   ο ὔ τ ε   π έ ν θ ο ς,   ο ὔ τ ε   κ ρ α υ γ ή,   ο ὔ τ ε   π ό ν ο ς   ο ὐ κ   ἔ σ τ α ι   ἔ τ ι·   ὅ τ ι   τ ά   π ρ ῶ τ α   ἀ π ῆ λ θ ο ν   κ α ί   γ έ γ ο ν ε   κ α ι ν ά   τ ά   π ά ν τ α».   (Ἀποκ. ΚΑ’ 4, 5).

Παύουν τότε τά ἐπίγεια καί ἀρχίζουν τά ἐπουράνια. Τότε θά ἔλθουν τά ἀσάλευτα τοῦ ὀγδόου αἰῶνος, δηλ. τοῦ μετά τόν χρόνον τοῦτον αἰῶνος. Ἐκεῖ θά εἶναι τά ὑπέρ χῶρον καί χρόνον καί λόγον αἰώνια, πνευματικά ἀγαθά τοῦ φωτός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Τότε θά ἀπολαύσουν οἱ πιστοί «ἅ ἡτοίμασεν ὁ Θεός τοῖς ἀγαπῶσιν αὐτόν». Τότε καθώς λέγει ἡ Ἀποκάλυψις (Ἀποκ. ΚΑ’ 1) θά ἔχωμε καινούργιον Οὐρανό καί καινούργια γῆ, ὅπου θά κατοικῆ ἡ ἀρετή.

Ἡ δέ πόλις ἡ Ἁγία Ἱερουσαλήμ (ἡ Ἐκκλησία) καινούργια μέ θείαν δόξαν θά καταβαίνη ἐκ τοῦ Οὐρανοῦ ἀπό τόν Θεόν. Θά καταβαίνη ἐκ τῶν ἀσωμάτων δυνάμεων ἄνωθεν μέχρι τῶν ἀνθρώπων, διότι ἔγινε κοινή καί τῶν δύο κεφαλή ὁ Χριστός ὁ Θεός ἡμῶν.

Εἰς τήν ἄνω Ἱερουσαλήμ, εἰς τόν Παράδεισον   «ν ύ ξ   ο ὐ κ   ἔ σ τ α ι   ἔ τ ι   ο ὐ   χ ρ ε ί α   λ ύ χ ν ο υ   κ α ί   φ ω τ ό ς   ἡ λ ί ο υ,   ὅ τ ι   Κ ύ ρ ι ο ς   ὁ   Θ ε ό ς   φ ω τ ι ε ῖ».

Οἱ δέ εὐτυχεῖς κάτοικοί της θά βασιλεύσουν εἰς αἰῶνας αἰώνων. (Ἀποκ. ΚΒ’ 5) καθώς λέγει ἡ Ἀποκάλυψις.

Περιπόθητος, ἀγαπητέ, εἶναι γιά τούς παλαίοντας ἐδῶ πιστούς ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ καί ἡ Παρουσία τοῦ Χριστοῦ. Γι’ αὐτό φωνάζουν στό Θεό ἡμέρας καί νυκτός τό «ἐλθέτω ἡ Βασιλεία σου».

Τί λές ἔπειτα ἀπό αὐτά; Δέν ἀξίζει νά παλαίψη κανείς ὁσονδήποτε σκληρά μέ τόν Ἀντίχριστο καί τούς προδρόμους του καί μέ τήν ἁμαρτία γιά νά κερδίση τήν αἰωνιότητα;

Εὔχομαι τό βιβλίο αὐτό νά βοηθήση πολλούς ν’ ἀντισταθοῦν τόν Ἀντίχριστο καί τούς ἀντιχρίστους καί νά μείνουν σταθεροί κοντά στό Θεό καί νά ἀναδειχθοῦν, καθ’ οἱονδήποτε τρόπον μάρτυρες Χριστοῦ σάν ἐκείνους πού ἔλεγαν:

Χοροί μαρτύρων ἀντέστησαν τοῖς τυράννοις, λέγοντες:

Εἰ καί πυρί καί βασάνοις ἀναλώσητε ἡμᾶς,

Ἡμεῖς οὐκ ἀρνούμεθα τῆς Τριάδος τήν δύναμιν.

Ἀρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος

Ἀπό τό βιβλίο τοῦ Ἀρχιμανδρίτη Χαράλαμπου Βασιλόπουλου «Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ (Πῶς, πότε καί γιατί θά ἔρθη)», ἔκδοσις10η, «Ὀρθοδόξου Τύπου» σέλ.261.

Related Posts

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Β’)

Αὐτός, πού θέλει νά εὐαρεστῇ εἰς τόν Θεόν, οὐδόλως πρέπει νά λαμβάνῃ ὑπ’ ὄψιν του τούς ἐξευτελισμούς ἤ τάς τιμᾶς τῶν ἀνθρώπων (Β’)

ΕΥΕΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΚΕ' Τοῦ Ἁγίου Ἐφραίμ.           Ἀδελφοί, ἐάν κάποτε συμβῇ νά μᾶς εἰρωνευθοῦν οἱ ἄνθρωποι δι' ἕν ἀγαθόν ἔργον, τό ὁποῖον ἐπετελέσαμεν, δέν πρέπει νά ἐντραπῶμεν διά τήν ἄδικον αὐτήν εἰρωνείαν καί σπεύσωμεν νά κάμωμεν ἐκεῖνα, πού δέν πρέπει, διά νά...

Ἀρνεῖσαι τό Χριστό;

Ἀρνεῖσαι τό Χριστό;

          Σύντομο κήρυγμα ἐπί τῆς Εὐαγγελικῆς περικοπῆς ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ (Ματθ. 10, 32 – 33, 37 - 38, 19, 27 - 30), ἀπό τό βιβλίο τοῦ μακαριστοῦ Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Ν. Καντιώτου: «ΚΥΡΙΑΚΗ». (σελ. 61). «Ὅστις δ' ἄν ἀρνήσηται με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτόν...

Λόγος περί τῆς προσκυνήσεως τῶν Ἁγίων Εἰκόνων, Ἁγίου πατρός ἡμῶν Μεθοδίου τοῦ Ὁμολογητοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως

Λόγος περί τῆς προσκυνήσεως τῶν Ἁγίων Εἰκόνων, Ἁγίου πατρός ἡμῶν Μεθοδίου τοῦ Ὁμολογητοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως

          «Εἴ τις, βασιλεῦ, δέν προσκυνεῖ τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, καί τήν πανάχραντον αὐτοῦ Μητέρα, καί πάντας τούς Ἁγίους ἐν εἰκόνι περιγραπτούς, ἔστω τοῦ αἰωνίου ἀναθέματος καί τοῦ ἀσβέστου πυρός τῆς γεέννης ὑπόδικος».           ΠΗΓΗ: ΒΙΚΤΩΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ,...